Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбашевська, Марина Олексіївна-
dc.contributor.authorСорока, Ю.Є.-
dc.date.accessioned2023-12-06T08:42:35Z-
dc.date.available2023-12-06T08:42:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4655-
dc.descriptionГорбашевська М.О. Стратегія брендингу на ринку туристичних послуг / М.О. Горбашевська, Ю.Є. Сорока // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом : матеріали XІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 24 верес. 2021 р. / за заг. ред. В.Я. Омельченко ; Маріуп. держ. ун-т. – Маріуполь : МДУ, 2021. – С. 44–45.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectринок туристичних послугen_US
dc.subjectстратегія брендингуen_US
dc.titleСтратегія брендингу на ринку туристичних послугen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horb_Sor_strat_2021_44.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.