Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Назва: Оцінка клієнтоорієнтованості туристичних підприємств
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: туристичні підприємства
клієнтоорієнтованість
Дата публікації: 2022
Опис: Балабаниць А.В. Оцінка клієнтоорієнтованості туристичних підприємств / А.В. Балабаниць // Актуальні проблеми науки та освіти: зб. матеріалів XXІV підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Київ, 4 лют. 2022 р. / за заг. ред. М.В. Трофименка; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 26–29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4618
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bala_ocin_konf_2022_26.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.