Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаниць, Анжеліка Володимирівна-
dc.contributor.authorІсаков, І.M.-
dc.date.accessioned2023-11-21T14:35:54Z-
dc.date.available2023-11-21T14:35:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4558-
dc.descriptionБалабаниць А.В. Модель стратегічного маркетингового управління діяльністю туристичних підприємств / А.В. Балабаниць, І.M. Ісаков // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Київ, 26 верес. 2023 р. / за заг. ред. А.В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ: МДУ, 2023. – С. 67–69.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристичні підприємстваen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.titleМодель стратегічного маркетингового управління діяльністю туристичних підприємствen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bal_Isak_mod_konf_2023_67.pdf2,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.