Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАракелова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorОрлов, Д.Ю.-
dc.date.accessioned2023-11-21T14:22:02Z-
dc.date.available2023-11-21T14:22:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4557-
dc.descriptionАракелова І.О. Service recovery system як інструмент маркетингу в сфере туристичних услуг / І.О. Аракелова, Д.Ю. Орлов // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Київ, 26 верес. 2023 р. / за заг. ред. А.В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ: МДУ, 2023. – С. 65–66.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectсистема обробки скаргen_US
dc.titleService recovery system як інструмент маркетингу в сфере туристичних услугen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Arak_Orl_serv_konf_2023_65.pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.