Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-11-06T07:25:51Z-
dc.date.available2023-11-06T07:25:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4295-
dc.descriptionЗадорожна-Княницька Л. Становлення та розвиток державно-громадського управління початковою освітою на Південному Сході України (ХVІІІ – початок ХХ ст.) / Л. Задорожна-Княницька // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. – 2021. – Вип. 12. – С. 58–66.en_US
dc.description.abstractУ статті здійснено комплексний аналіз процесу становлення й розвитку державно-громадського управління початковою освітою на Південному Сході України протягом ХVІІІ – початку ХХ ст. Визначено основні суспільно-економічні та соціально-культурні передумови становлення та розвитку управління освітою у регіоні протягом досліджуваного періоду. Зроблено висновок, що процес становлення системи управління освітою на Південному Сході України зумовлений адміністративним поділом територій Російської імперії, колонізацією та заселенням цих земель, широким поліетнічним складом населення регіону, прагненням різних етнічних громад до задоволення власних освітніх потреб, їх протидією асиміляторській політиці царського уряду. Визначено основні тенденції розвитку державно-громадського управління освітою Півдня України досліджуваного періоду (багатоманітність різнорівневих закладів освіти, що мали різне підпорядкування, зміцнення ролі духовенства і церковнопарафіяльних шкіл у системі освіти Південного Сходу України, посилення діяльності земств, непостійність освітньої політики уряду щодо залучення громадськості до вирішення освітніх питань). Висвітлено концептуальні засади розвитку управління освітою на Південному Сході України (багатонаціональний та багатоконфесійний характер культурно-освітнього поля регіону, а також його стрімкий соціально-економічний розвиток, що слугував чинником освітніх запитів його населення). Розкрито особливості громадського управління початковою освітою у грецьких, німецьких, менонітських, єврейських, чеських, болгарських поселенняхen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectгромадаen_US
dc.subjectдержавно-громадське управління освітоюen_US
dc.subjectземствоen_US
dc.subjectшкільна радаen_US
dc.titleСтановлення та розвиток державно-громадського управління початковою освітою на Південному Сході України (ХVІІІ – початок ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stan_2021_12_58.pdf335,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.