Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4291
Назва: | Партнерство школи та сім'ї в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна Ситник, А. В. |
Ключові слова: | педагогіка співпраці дистанційне навчання партнерство вчителя та батьків школярів інструменти дистанційного навчання етапи партнерської взаємодії |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто зміст співпраці закладу освіти з родинами учнів у межах реалізації дистанційного навчання. Таке партнерство являє собою форму взаємодії, спрямовану на створення комфортного освітнього середовища. Взаємодія між учнями та вчителями в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Цей простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, у якій є місце, час і взаємне бажання для спілкування, які спрямовані на досягнення цілей процесу навчання. В умовах дистанційного навчання комунікація більш складна та характеризується специфічними особливостями, оскільки вона породжена необхідністю спільної діяльності, сприйняття та розуміння всіх учасників освітнього процесу у віртуальному просторі. |
Опис: | Задорожна-Княгницька Л. В. Партнерство школи та сім'ї в умовах дистанційного навчання / Л. В. Задорожна-Княгницька, А. В. Ситник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2020. – Вип. 77. – С. 93–97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4291 |
Розташовується у зібраннях: | Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
partn_2020_77_93.pdf | 319,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.