Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, О.А.-
dc.contributor.authorМацука, Вікторія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-03T12:48:35Z-
dc.date.available2023-11-03T12:48:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4261-
dc.descriptionКоваль О.А. Маркетинговий менеджмент як інструмент управління маркетингом підприємства / О.А.Коваль, В.М. Мацука // Авіація, промисловість, суспільство: матеріали ІV міжнар. наук.-практ. конф., м. Кременчук, 18 трав. 2023 р. – Харків, 2023. – С.773–775.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.titleМаркетинговий менеджмент як інструмент управління маркетингом підприємстваen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Мацука Вікторія Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mark_konf_2023_773.pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.