Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезнікова, Н.В.-
dc.contributor.authorБулатова, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorІващенко, О.-
dc.date.accessioned2023-10-19T13:39:25Z-
dc.date.available2023-10-19T13:39:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4053-
dc.descriptionРезнікова Н.В. Медіаекономіка та медіаринок в умовах цифровізації інформаційних продуктів та послуг: нові можливості для міжнародного бізнесу / Н.В. Резнікова, О.В. Булатова, О. Іващенко // Modeling the development of the economic systems. – 2023. – № 1. – С. 146–153.en_US
dc.description.abstractМета статті полягає у дослідженні медіаекономіки та трансформаційних процесів на медіаринку в умовах цифровізації інформаційних продуктів та послуг. В статті досліджено медіаекономіку, яка вивчає спосіб, в який медіакомпанії та медіагалузі функціонують на різних рівнях діяльності глобальному, національному, на рівні домогосподарства, індивідуальному) під впливом рушійних сил (глобалізації, регулювання, технологічних змін, соціальних факторів) за допомогою використання теорій, концепцій та принципів, в унікальний спосіб поєднує мікроекономічні (медіаринки, медіаіндустрії, поведінку виробників і споживачів медіапродукції) та макроекономічні фактори, і може бути осягнута шляхом виокремлення специфічних характеристик ринку, який вона собою уособлює. З позицій медіаекономіки, «медіаіндустрія» є сферою економіки, яка каналами медіаринку продукує медіатовари та надає медіапослуги, а також впливає на формування сукупного випуску країни.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмедіаекономікаen_US
dc.subjectмедіаринокen_US
dc.subjectмедіаіндустріяen_US
dc.subjectцифрові медіаen_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectмедіапродуктиen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectцифрові платформиen_US
dc.subjectінтерактивний маркетингen_US
dc.subjectміжнародний бізнесen_US
dc.titleМедіаекономіка та медіаринок в умовах цифровізації інформаційних продуктів та послуг: нові можливості для міжнародного бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Булатова Олена Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
media_2023_1_146.pdf363,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.