Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBulatova, Olena-
dc.contributor.authorBalabanits, А.-
dc.contributor.authorBabyna, І.-
dc.date.accessioned2023-10-18T16:01:59Z-
dc.date.available2023-10-18T16:01:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4041-
dc.descriptionBulatova O. Strategic Management of Competitive Position of Tourism Regions / O. Bulatova, А. Balabanits, І. Babyna // Tourism of the XXI century: Clobal challenges and civilization values : ІІ International scientific and practical conference, Kyiv, 1 June, 2020. – Kyiv : KNUTE, 2020. – P. 42–50.en_US
dc.description.abstractThe expediency of the tourism region studying as an object of competitiveness management is revealed in the article, the strategic approach to the tourism region competitiveness management reflects the multipurpose nature and multi-vectority of management influence is substantiated, the system of indicators for the tourism region competitiveness assessment is proposed.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjecttourism region competitivenessen_US
dc.subjectstrategic management of competitivenessen_US
dc.subjecttourist attractiveness of a regionen_US
dc.subjecttourism business activityen_US
dc.titleStrategic Management of Competitive Position of Tourism Regionsen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Булатова Олена Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
strat_2020_42-50.pdf187,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.