Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3601
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горюнова, Катерина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Стойка, Андрій Васильович | - |
dc.contributor.author | Борисова, Інга | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-02T17:08:35Z | - |
dc.date.available | 2023-05-02T17:08:35Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Горюнова К. А. Практика визнання кваліфікацій закладами вищої освіти України: проблеми та перспективи розвитку / К. А. Горюнова, А. В. Стойка, І. Борисова // Український Щорічник з Європейських Інтеграційних Студій. – Київ, 2021. – Вип. 6. – С.23–37. | en_US |
dc.identifier.issn | 2708-0205 (online) | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/3601 | - |
dc.description.abstract | В статті аналізується практика використання системи визнання кваліфікації в закладах вищої освіти України. В ході дослідження виявлено потреби та цілі визнання, траєкторії застосування визнаних кваліфікацій в сфері вищої освіти. Визначаються проблемні питання, з якими стикаються заклади вищої освіти при визнанні результатів навчання здобутих в формальній чи неформальній/інформальній освіті. Актуалізується думка , що для забезпечення якості у процесі визнання результатів навчання, здобутих у формальній освіті необхідні три складові: прозорість та надійність; доступна база даних університетських модулів та освітніх програм та умови їх освоєння. За відсутністю нормативного регулювання питань визнання результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті на загальнонаціональному рівні, заклади вищої освіти, у межах своєї автономії, самостійно приймають рішення щодо запровадження відповідних процедур. Необхідно визнати, що багатьом українським закладам вищої освіти у вирішенні специфічних питань визнання результатів навчання, здобутих у формальній освіті не вистачає: гнучкості; здатності стратегічно оцінити ситуацію; вміння проаналізувати специфічну ситуацію з огляду на кінцеву мету, очікувані результати та гарантії якості навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | визнання | en_US |
dc.subject | неформальна та інформальна освіта | en_US |
dc.subject | формальна освіта | en_US |
dc.subject | кваліфікація | en_US |
dc.title | Практика визнання кваліфікацій закладами вищої освіти України: проблеми та перспективи розвитку | en_US |
dc.title.alternative | Practice of recognition of qualifications by higher education institutions of Ukraine: problems and prospects of solution | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Стойка Андрій Васильович |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021 ПРАКТИКА ВИЗНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ.pdf | 715,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.