Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорюнова, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorСтойка, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorБорисова, Інга-
dc.date.accessioned2023-05-02T17:08:35Z-
dc.date.available2023-05-02T17:08:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГорюнова К. А. Практика визнання кваліфікацій закладами вищої освіти України: проблеми та перспективи розвитку / К. А. Горюнова, А. В. Стойка, І. Борисова // Український Щорічник з Європейських Інтеграційних Студій. – Київ, 2021. – Вип. 6. – С.23–37.en_US
dc.identifier.issn2708-0205 (online)-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/3601-
dc.description.abstractВ статті аналізується практика використання системи визнання кваліфікації в закладах вищої освіти України. В ході дослідження виявлено потреби та цілі визнання, траєкторії застосування визнаних кваліфікацій в сфері вищої освіти. Визначаються проблемні питання, з якими стикаються заклади вищої освіти при визнанні результатів навчання здобутих в формальній чи неформальній/інформальній освіті. Актуалізується думка , що для забезпечення якості у процесі визнання результатів навчання, здобутих у формальній освіті необхідні три складові: прозорість та надійність; доступна база даних університетських модулів та освітніх програм та умови їх освоєння. За відсутністю нормативного регулювання питань визнання результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті на загальнонаціональному рівні, заклади вищої освіти, у межах своєї автономії, самостійно приймають рішення щодо запровадження відповідних процедур. Необхідно визнати, що багатьом українським закладам вищої освіти у вирішенні специфічних питань визнання результатів навчання, здобутих у формальній освіті не вистачає: гнучкості; здатності стратегічно оцінити ситуацію; вміння проаналізувати специфічну ситуацію з огляду на кінцеву мету, очікувані результати та гарантії якості навчання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвизнанняen_US
dc.subjectнеформальна та інформальна освітаen_US
dc.subjectформальна освітаen_US
dc.subjectкваліфікаціяen_US
dc.titleПрактика визнання кваліфікацій закладами вищої освіти України: проблеми та перспективи розвиткуen_US
dc.title.alternativePractice of recognition of qualifications by higher education institutions of Ukraine: problems and prospects of solutionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Стойка Андрій Васильович



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.