Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковський, Степан Владиславовичuk_UA
dc.date.accessioned2017-05-23T07:11:37Z-
dc.date.available2017-05-23T07:11:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://91.250.23.215:8080/jspui/handle/123456789/231-
dc.descriptionЯнковський С. В. Моделі соціальних комунікацій / С. В. Янковський // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія / за заг. ред. К. В. Балабанова. – Маріуполь, 2011. – Вип. 1. – С. 12–19.uk_UA
dc.description.abstractСоціально-комунікативний простір твориться діяльністю ЗМІ, маркетингових агенцій, суспільних організацій і державних установ. Однією з основних проблем інформаційних, когнітивних наук є дослідження щодо перетворення інформації в комунікацію.uk_UA
dc.description.abstractThe media, marketing and government agencies, public organizations and institutions shape social communicative space. Study of information transfer in communication is one of the main problems of Information and Cognitive Sciences.en_US
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectреальністьuk_UA
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectrealityen_US
dc.titleМоделі соціальних комунікаційuk_UA
dc.titleModels of social communicationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Янковський Степан Владиславович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yankowskiy_modeli_socialnykh.pdf405,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.