Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРейпольська, О. Д.-
dc.contributor.authorТаран, Ірина Борисівна-
dc.date.accessioned2015-11-04T08:02:57Z-
dc.date.available2020-03-04T08:02:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/1279-
dc.descriptionРейпольська О. Д. Визначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фаху / О. Д. Рейпольська, І. Б. Таран // Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / гол. ред. В. О. Огнев’юк. – Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. – № 23. – С. 77–82.en_US
dc.titleВизначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фахуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тимофєєва Ірина Борисівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vyznachennia_rivniv.pdf196,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.