Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВялкова, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-02-03T12:57:30Z-
dc.date.available2020-02-03T12:57:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/1163-
dc.descriptionВялкова І. О. Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя) / І. О. Вялкова // Інформаційне суспільство. – 2013. – Вип. 18. – С. 71–73.en_US
dc.titleФормування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вялкова Ірина Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannia_imidzhu.pdf119,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.