Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, С. В.-
dc.contributor.authorШевчук, Ю. Г.-
dc.contributor.authorПилявець, Н. І.-
dc.contributor.authorБлашкова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorШпортун, О. М.-
dc.date.accessioned2025-12-15T08:06:27Z-
dc.date.available2025-12-15T08:06:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10068-
dc.descriptionПсихологічні особливості розвитку дітей із розладами аутистичного спектра / С. В. Грищенко, Ю. Г. Шевчук, Н. І. Пилявець, О. М. Блашкова, О. М. Шпортун // Український журнал Перинатологія і Педіатрія. – 2025. – № 2(102). – С. 115–123.en_US
dc.description.abstractСукупність розладів, які відзначаються дефіцитом спілкування і соціальної взаємодії, становлять розлади аутистичного спектра (РАС). Сьогодні аутизм не вважають хворобою. Це – розлади, які впливають практично на всі аспекти життя дитини. Психологічні особливості розвитку дітей із РАС залежать від відмінностей, порушень і відхилень. Загальним для всіх РАС є порушення соціальної інтеграції і не-бажання дітей з аутизмом вступати в контакт із навколишнім середовищем. Мета – провести систематичний аналіз наукових джерел щодо психологічних особливостей розвитку дітей із РАС. Виокремлені ознаки аутизму (порушення соціальної взаємодії та комунікативних навичок, обмежений інтерес до речей та активностей, потреба в стабільності, труднощі зі сприйняттям і розумінням емоцій) потребують вивчення психологічних особливостей розвитку дітей із РАС. Проблема дослідження психологічних особливостей розвитку дітей із РАС потребує керованого процесу соціального розвитку, соціального формування особистості дитини з аутизмом. Існує необхідність допомагати дитині засвоювати моральні стосунки в сім’ї й соціумі, знання правових, економічних, громадянських і побутових відносин з урахуванням особистісних і соціальних проблем та потреб середовища. Вчені наполягають на розвитку соціальності (соціальних цінностей, соціальних рис, соціальної поведінки) як системи соціальних взаємодій аутичної дитини. Соціальне становлення особистості дитини з РАС є необхідною складовою психологічних особливостей розвитку дітей із РАС.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectаутизмen_US
dc.subjectрозлади аутистичного спектраen_US
dc.subjectпсихологічні особливостіen_US
dc.subjectсоціальне становленняen_US
dc.titleПсихологічні особливості розвитку дітей із розладами аутистичного спектраen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Блашкова Олена Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
blashk_psihol_2025_2_115.pdf3,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.