Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10068Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грищенко, С. В. | - |
| dc.contributor.author | Шевчук, Ю. Г. | - |
| dc.contributor.author | Пилявець, Н. І. | - |
| dc.contributor.author | Блашкова, Олена Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Шпортун, О. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-15T08:06:27Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-15T08:06:27Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10068 | - |
| dc.description | Психологічні особливості розвитку дітей із розладами аутистичного спектра / С. В. Грищенко, Ю. Г. Шевчук, Н. І. Пилявець, О. М. Блашкова, О. М. Шпортун // Український журнал Перинатологія і Педіатрія. – 2025. – № 2(102). – С. 115–123. | en_US |
| dc.description.abstract | Сукупність розладів, які відзначаються дефіцитом спілкування і соціальної взаємодії, становлять розлади аутистичного спектра (РАС). Сьогодні аутизм не вважають хворобою. Це – розлади, які впливають практично на всі аспекти життя дитини. Психологічні особливості розвитку дітей із РАС залежать від відмінностей, порушень і відхилень. Загальним для всіх РАС є порушення соціальної інтеграції і не-бажання дітей з аутизмом вступати в контакт із навколишнім середовищем. Мета – провести систематичний аналіз наукових джерел щодо психологічних особливостей розвитку дітей із РАС. Виокремлені ознаки аутизму (порушення соціальної взаємодії та комунікативних навичок, обмежений інтерес до речей та активностей, потреба в стабільності, труднощі зі сприйняттям і розумінням емоцій) потребують вивчення психологічних особливостей розвитку дітей із РАС. Проблема дослідження психологічних особливостей розвитку дітей із РАС потребує керованого процесу соціального розвитку, соціального формування особистості дитини з аутизмом. Існує необхідність допомагати дитині засвоювати моральні стосунки в сім’ї й соціумі, знання правових, економічних, громадянських і побутових відносин з урахуванням особистісних і соціальних проблем та потреб середовища. Вчені наполягають на розвитку соціальності (соціальних цінностей, соціальних рис, соціальної поведінки) як системи соціальних взаємодій аутичної дитини. Соціальне становлення особистості дитини з РАС є необхідною складовою психологічних особливостей розвитку дітей із РАС. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | діти | en_US |
| dc.subject | аутизм | en_US |
| dc.subject | розлади аутистичного спектра | en_US |
| dc.subject | психологічні особливості | en_US |
| dc.subject | соціальне становлення | en_US |
| dc.title | Психологічні особливості розвитку дітей із розладами аутистичного спектра | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Блашкова Олена Миколаївна | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| blashk_psihol_2025_2_115.pdf | 3,32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.