Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10052
Назва: Моделювання цифрової компетентності здобувачів освіти в умовах змішаного навчання
Автори: Шевченко, І. А.
Федосова, І. В.
Федотова, Оксана Олегівна
Ключові слова: цифрова грамотність
освітнє моделювання
педагогічні умови
цифрові інструменти
цифрова трансформація
освітнє середовище
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): В умовах активної цифровізації освіти набуття цифрової компетентності здобувачами є невіддільним складником якісного освітнього процесу. Мета статті – дослідити особливості формування цифрової компетентності здобувачів освіти в умовах змішаного навчання та запропонувати структурно-логічну модель її реалізації з урахуванням педагогічних умов та цифрових інструментів. У процесі дослідження використано системний підхід та структурно-функціональний аналіз. Визначено структурні компоненти цифрової компетентності,обґрунтовано педагогічні умови та інструменти, а також запропоновано модель формування цифрової компетентності в умовах змішаного навчання. Отримані результати продемонстрували, що системний підхід до моделювання цифрової компетентності в умовах змішаного навчання сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу, формуванню основних цифрових навичок у здобувачів та забезпечує гнучкість і адаптивність до змінних умов.
Опис: Шевченко І. А. Моделювання цифрової компетентності здобувачів освіти в умовах змішаного навчання / І. А. Шевченко, І. В. Федосова, О. О. Федотова // Академічні візії. – 2025. – Вип. 44. – С. 1–10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10052
Розташовується у зібраннях:Федотова Оксана Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fedot_modelyuv_2025_44_1.pdf3,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.