Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10030
Назва: Використання інструментів цифрового маркетингу в туристичній галузі: світові тенденції та тренди
Автори: Чуприна, Олена Оскарівна
Токарева, Валентина Іванівна
Ключові слова: туристична галузь
цифровий маркетинг
Дата публікації: 2025
Опис: Чуприна О.О. Використання інструментів цифрового маркетингу в туристичній галузі: світові тенденції та тренди / О. О. Чуприна, В. І. Токарева // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом : матеріали XVІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 26 верес. 2025 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2025. – С. 81–83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10030
Розташовується у зібраннях:Токарева Валентина Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chupr_tokar_vikor_konf_2025_81.pdf2,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.