Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарп, В. С.-
dc.contributor.authorРезнікова, Н. В.-
dc.contributor.authorПанченко, Володимир Григорович-
dc.contributor.authorГрод, М. І.-
dc.date.accessioned2025-11-26T16:48:25Z-
dc.date.available2025-11-26T16:48:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10022-
dc.descriptionКарп В. С. Агро-продовольчий маркетинг як чинник трансформації продовольчої системи: стратегічні імперативи сталості та соціальної відповідальності / В. С. Карп, Н. В. Резнікова, В. Г. Панченко, М. І. Грод // Інвестиції: практика та досвід. – 2025. – № 22. – С. 16–24. – Публ. англ. мовою.en_US
dc.description.abstractМетою статті є дослідження ролі агропродовольчого маркетингу як чинника трансформації продовольчої системи в умовах глобальних структурних зрушень, кліматичних викликів і соціальної нерівності. Гіпотеза дослідження полягає у твердженні, що сучасна продовольча система переходить від лінійної моделі масового виробництва до мережевої моделі сталого розвитку, у якій маркетинг виступає ключовим координатором взаємодії між економічною ефективністю, соціальною справедливістю та екологічною стійкістю. У статті узагальнено результати міжнародних досліджень, що дозволило інтегрувати макрорівневий і локальний виміри агро-продовольчого маркетингу. Показано, що короткі ланцюги постачанняє інструментом інституціоналізації довіри, етичного споживання і соціальної згуртованості. Вони формують простір комунікації між виробником і споживачем, у якому відбувається практична реалізація стратегічних імперативів сталого розвитку. Результати дослідження дали змогу довести, що агропродовольчий маркетинг є не лише посередницькою функцією, а системоутворюючим чинником продовольчої політики. Запропонована класифікація типів ринків і трансмісійних каналів маркетингу становить авторський внесок у розвиток концепції стратегічного управління продовольчими системами. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання їх для формування державних і регіональних стратегій продовольчої безпеки, диверсифікації інвестиційних потоків, розвитку державно-приватного партнерства та посилення соціальної відповідальності бізнесу.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectглобальні проблемиen_US
dc.subjectімперативen_US
dc.subjectпродовольчий ринокen_US
dc.subjectагропродовольчий ринокen_US
dc.subjectпродовольча безпекаen_US
dc.subjectінвестиційна стратегіяen_US
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectсоціальна справедливістьen_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.titleАгро-продовольчий маркетинг як чинник трансформації продовольчої системи: стратегічні імперативи сталості та соціальної відповідальностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Панченко Володимир Григорович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
panch_agri_2025_22_16.pdf3,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.