Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрошовенко, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorПрисяжнюк, Лариса Андріївна-
dc.date.accessioned2025-11-10T13:56:30Z-
dc.date.available2025-11-10T13:56:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9924-
dc.descriptionГрошовенко О. П. Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі / О. П. Грошовенко, Л. А. Присяжнюк // Гірська школа Українських Карпат. – 2024. – № 30. – С. 90–96. – Публ. англ. мовою.en_US
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня (ГПД) в початковій школі. Діяльнісний підхід, як один із сучасних освітніх підходів, орієнтований на активну участь учнів у процесі здобуття знань, формування навичок та розвитку компетентностей. У розрізі порушеної проблеми освновна увага зосереджується на застосуванні діяльнісного підходу, що сприяє інтеграції навчальної, иховної та розвивальної складових у роботі ГПД. Саме такий підхід дозволяє створювати усі необхідні умови для гармонійного розвитку особистості молодшого школяра. Авторами проаналізовано сучасні інструменти діяльнісного підходу, які можуть бути ефективно впроваджені у роботу ГПД, зокрема інтерактивні методи навчання, проєктна діяльність, інтегровані заняття, креативні майстер-класи та ігрові технології. Наведено конкретні приклади застосування зазначених інструментів у різних видах діяльності, таких як організація самопідготовки, реалізація творчих завдань, проведення позакласних заходів. У статті визначено основні переваги використання діяльнісного підходу, серед яких: розвиток пізнавальної активності, формування критичного мислення, підвищення мотивації до навчання, а також розвиток соціальних та емоційних компетентностей учнів. Обґрунтовано необхідність адаптації методів роботи до індивідуальних потреб та можливостей учнів, а також роль учителя-координатора в організації діяльності ГПД. Запропоновані в статті практичні рекомендації та методичні підходи можуть бути використані педагогами для підвищення ефективності роботи групи подовженого дня у початковій школі.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectгрупа подовженого дняen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectінтерактивні методиen_US
dc.subjectпроєктна діяльністьen_US
dc.subjectігрові технологіїen_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.titleВикористання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Грошовенко Ольга Петрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hrosh_prisyazh_uzin_2024_30_90.pdf4,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.