Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9924Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грошовенко, Ольга Петрівна | - |
| dc.contributor.author | Присяжнюк, Лариса Андріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T13:56:30Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T13:56:30Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9924 | - |
| dc.description | Грошовенко О. П. Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі / О. П. Грошовенко, Л. А. Присяжнюк // Гірська школа Українських Карпат. – 2024. – № 30. – С. 90–96. – Публ. англ. мовою. | en_US |
| dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня (ГПД) в початковій школі. Діяльнісний підхід, як один із сучасних освітніх підходів, орієнтований на активну участь учнів у процесі здобуття знань, формування навичок та розвитку компетентностей. У розрізі порушеної проблеми освновна увага зосереджується на застосуванні діяльнісного підходу, що сприяє інтеграції навчальної, иховної та розвивальної складових у роботі ГПД. Саме такий підхід дозволяє створювати усі необхідні умови для гармонійного розвитку особистості молодшого школяра. Авторами проаналізовано сучасні інструменти діяльнісного підходу, які можуть бути ефективно впроваджені у роботу ГПД, зокрема інтерактивні методи навчання, проєктна діяльність, інтегровані заняття, креативні майстер-класи та ігрові технології. Наведено конкретні приклади застосування зазначених інструментів у різних видах діяльності, таких як організація самопідготовки, реалізація творчих завдань, проведення позакласних заходів. У статті визначено основні переваги використання діяльнісного підходу, серед яких: розвиток пізнавальної активності, формування критичного мислення, підвищення мотивації до навчання, а також розвиток соціальних та емоційних компетентностей учнів. Обґрунтовано необхідність адаптації методів роботи до індивідуальних потреб та можливостей учнів, а також роль учителя-координатора в організації діяльності ГПД. Запропоновані в статті практичні рекомендації та методичні підходи можуть бути використані педагогами для підвищення ефективності роботи групи подовженого дня у початковій школі. | en_US |
| dc.language.iso | en | en_US |
| dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
| dc.subject | група подовженого дня | en_US |
| dc.subject | початкова школа | en_US |
| dc.subject | інтерактивні методи | en_US |
| dc.subject | проєктна діяльність | en_US |
| dc.subject | ігрові технології | en_US |
| dc.subject | компетентності | en_US |
| dc.title | Використання інструментів діяльнісного підходу у процесі роботи групи подовженого дня у початковій школі | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Грошовенко Ольга Петрівна | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| hrosh_prisyazh_uzin_2024_30_90.pdf | 4,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.